Održavanje IT sustava
Kroz takvo održavanje ispadi i kvarovi u informatičkom sustavu su svedeni na minimum što uvelike utječe na sam rad poslovanja, pogotovo kod korisnika koji si ne mogu ili ne smiju priuštiti kvarove koji im onemogućavaju daljnji rad poslovanja, pristup datotekama, internetu, mailu i sl.
Posebnu pozornost posvećujemo sigurnosti kompletne mreže implementacijom raznih sigurnosnih rješenja kao što su detekcija i prevencija od neovlaštenih upada, detekcija i eliminacija malicioznih softvera, detekcija i blokada malicioznih web stranica, blokada zero-day virusa, implementacija VPN veza za sigurno spajanje dislociranih mreža, online i offline backup podataka itd.

Proaktivno održavanje – sastoji se od redovitog praćenja računalnih sustava

Što obuhvaća proaktivno mjesečno održavanje i koje su prednosti?
Proaktivno održavanje – sastoji se od redovitog praćenja i nadzora vitalnosti računalnih sustava radi pravovremene detekcije mogućih kvarova i ispada sustava.
Mjesečno održavanje se sastoji od broja zakupljenih sati na mjesečnom periodu koji se iskorištavaju radi provjere integriteta IT sustava.
Tu najčešće uključuje mjesečni pregled i nadzor vitalnosti IT opreme, kao što je npr.,
- provjera diskovnog podsustava na serverima i storage sustavima
- provjera izvršavanja backup podataka
- skeniranje antivirusnim sustavom radi pronalaženja i uklanjanja malicioznog softvera
- provjera i instalacija sigurnosnih zakrpa na operativnim sustavima te firmware upravljačkog softvera
- provjera logova na serverskim i storage sustavima
- provjera routera i firewall uređaja
- promtno rješavanje kritičnih problema
- upozoravanje na moguće rizike i propuste na IT infrastrukturi
- poduzimanje mjera za sprečavanje i minimiziranje pada infrastrukture
Kod mjesečnog ugovornog održavanje jamčimo:
- brz i zajamčen odziv u slučaju kvara ili drugih aktivnosti koje su potrebne za IT infrastrukturu, kao npr., brza nabava, instalacija i implementacija nove informatičke opreme, instalacija dodatnog softvera, pomoć u radu, savjetovanje, promtno rješavanje kritičnih problema i ostalo.
Po ovoj usluzi se ne morate brinuti što će se dogoditi ako npr., printer prestane raditi, ne možete se spojiti na neki servis, ne možete pristupiti datotekama ako se dogodi neočekivani kvar, ispad opreme iz mreže i drugo. Uvijek ćete se moći osloniti na brzu IT podršku koja će kvarove i ostale zahtjeve ukloniti i izvršiti u minimalnom vremenskom razdoblju.
Retroaktivno održavanje – sastoji se od održavanja IT opreme po pozivu naručitelja

Što obuhvaća retroaktivno održavanje?
Retroaktivno održavanje znači da nema redovitog pregleda i nadzora IT opreme, nego se intervenira po pozivu naručitelja kada njemu to odgovara i ima potrebe za djelovanjem IT stručnjaka.
Za razliku od proaktivnog održavanja, ovdje nema zajmčenog vremenskog odziva i ne postoji redoviti nadzor IT opreme.
Na taj način naručitelj nema obveze zakupljivanja mjesečnog broja sati i plaćanja istih.
Nedostatak ove usluge je što se može lako dogoditi kritični kvar, kao npr., kvar single ili zadnjeg diska u RAID polju te automatski pad infrastrukture i gubitak podataka.
Još ako se zaključi da nije rađen pravilno, redovit ili uopće nije rađen backup podataka, naručitelj više ne može nastaviti svoje poslovanje.
