Uštedite živce, a bjesomučno traženje rješenja na Internetu svedite na minimum.
Prepustite se timu koji svoje znanje i godine iskustva ulaže u besprijekoran rad i sigurnost vaše informatičke opreme. Provjerite naše temeljne pakete usluga, a zajedničkim ćemo snagama dogovoriti detalje i opcije koje najbolje odgovaraju jedinstvenim potrebama Vaše tvrtke.

Mjesečno održavanje

500kn / mjesečno
  • Popularni paket - krojeno po mjeri malih i srednjih poduzeća
  • Uključuje 3 sata neposrednog rada na održavanju
  • Mjesečni preventivni nadzor
  • Jedna terenska intervencija
  • Udaljena podrška (TeamViewer, VPN)
  • Odziv unutar tri sata
  • Hitna intervencija u roku od 8 sati
  • Podrška 0 - 24h (hitne intervencije)
  • Ugovorna obveza: 2 mjeseca

Mjesečno održavanje

800kn / mjesečno
  • Poslovni paket - optimalna sigurnost i brzina intervencije
  • Uključuje 5 sati neposrednog rada na održavanju
  • Mjesečni preventivni nadzor
  • Jedna terenska intervencija
  • Udaljena podrška (TeamViewer, VPN)
  • Odziv unutar dva sata
  • Hitna intervencija u roku od 4 sata
  • Podrška 0 - 24h (hitne intervencije)
  • Ugovorna obveza: 2 mjeseca

Bez mjesečnog održavanja

0kn / mjesečno
  • Osnovni paket - podrška na stand-byu
  • Udaljena podrška (TeamViewer, VPN)
  • Svaki sat se naplaćuje 250kn
  • Obračunska jedinica: 30 minuta
  • Ne uključuje preventivni nadzor
  • Nema zajamčenog vremena odaziva
  • Nema ugovorne obveze sa vremenskim ograničenjem

Napomena:

Za korisnike Popularnog i Poslovnog paketa svaki dodatan sat se naplaćuje 150 kn po obračunskoj jedinici od 30 minuta, dok se dodatan izlazak na teren naplaćuje 80 kn. Cijena svakog sata za korisnike Osnovnog paketa naplaćuje se 250 kuna po istoj obračunskoj jedinici.
Sve cijene izražene su bez PDV-a.

POČETNA PROCJENA STANJA I POTREBA TVRTKE

Početak svake suradnje započinje inicijalnom procjenom informatičke opreme, a kako bismo osvijestili korisnike o važnosti pravovremene zaštite, tu uslugu pružamo potpuno besplatno. Detektiranjem slabijih i jačih točaka opreme, omogućava se kvalitetnije prepoznavanje i prilagođavanje individualnim potrebama tvrtke koje vode do redefiniranja mjesečne naknade za usluge održavanja. Naravno, prijedlozi tvrtke TIM PROTECTUS savjetodavne su prirode te korisnik samostalno odlučuje o broju sati koje želi ugovoriti.
Za vrijeme inicijalne procjene, kao i tijekom suradnje, korisnika se obavještava o pronađenim nedostatcima ili problemima, a u slučaju onih značajnih prilaže mu se ponuda za zamjenu dijela informatičke opreme. Ista se može nabavljati posredstvom TIM PROTECTUS tvrtke, ali i samostalno kod bilo kojeg dobavljača.

SUSTAV I NAČINI PRIJAVE KVARA

Zasigurno jedna od većih prednosti udaljene kontrole njegova je efikasnost i transparentnost. Ugovaranjem paketa usluga, svaki korisnik dobiva potencijalno neograničen broj pristupnih podataka u sustav za prijavu kvarova. Znači, ovisno o vašim željama možete pružiti ovlasti za prijavu pogrešaka upravo onim osobama za koje smatrate da su najkompetentnije ili im je isto najpotrebnije.

Unutar sustava moći ćete vidjeti prijavljene kvarove po tipu, statusu i prioritetu te njegov status. Kod svakoga kvara transparentno se prikazuje broj sati utrošenog na rješavanje problema, detalje njegove prijave te mehanizam otklanjanja. Također, unutar njega bit će vam vidljive i one prijave koje su izvršili naši tehničari tijekom preventivnog nadzora.

Upravo radi jednostavnosti prikaza, ugrađenog praćenja svih prijava te statusa rješavanja problema, preporuka je voditi sve prijave putem centraliziranog sustava. Ipak, u slučaju korisnikove spriječenosti, postoji mogućnost prijave kvarova putem e-maila, telefona ili WhatsApp aplikacije nakon čega će tehničar otvoriti novu prijavu u sustavu.

NADZOR I RJEŠAVANJE PROBLEMA

Nadzor se vrši udaljenom kontrolom na jedan od sljedećih načina:

  • Instalacijom TeamViewer HOST aplikacije na svakom uređaju tvrtke (računalo, server) što omogućava našim tehničarima spajanje na uređaje. TeamViewer HOST licenca se veže na našu tvrtku te je za korisnika potpuno besplatna.
  • Putem VPN konekcije i Microsoft Remote Desktopa (najčešće samo za servere)

Problemima koje je moguće riješiti udaljenom kontrolom, tehničari će pristupati tim načinom, dok će ostale rješavati direktno na lokaciji ili u našem servisu.

U slučaju upozorenja ili kritičnih obavijesti, vaši uređaji koji podržavaju sustav obavijesti putem e-maila konfiguriraju se te automatski prijavljuju grešku našoj podršci.
Te uređaje tipično čine storage sustavi, serveri, QNAP i Synology uređaji, firewall UTM rješenja, antivirusna rješenja i drugi.

Tako se, bez ikakvog čekanja, može reagirati točno u trenutku kada se dogodi neočekivani incident.

ŠTO RAD NA ODRŽAVANJU I INFORMATIČKA PODRŠKA PODRAZUMIJEVA ?

U većini slučajeva usluge održavanje opreme vršit ćemo putem udaljene kontrole, odnosno pomoću unaprijed dogovorenog softvera, uključenog u cijenu, koji će nam dopustiti pristup vašim, udaljenim računalima te njegovim resursima. Povoljna je to situacija koja ne usporava vaše poslovanje niti ovisi o fizičkoj udaljenosti, a tome u prilog govori kako se trenutno čak 90 % pregleda i rješavanja problema u praksi izvodi upravo tom metodom. Također, svaki korisnik ugovaranjem paketa dobiva pristupne podatke u sustav za prijavu kvarova koje, na zahtjev, može dobiti svaki od njegova djelatnika, čime se pospješuje brzina prijave i otklanjanje grešaka. Ipak, većina paketa nije temeljena isključivo na njemu, već uključuje terenske i hitne intervencije kako bismo vam omogućili najbolje od oba svijeta.

Usluge koje se najčešće uključuje u proces održavanja sastoje se od sljedećih čimbenika.

Održavanje, unaprjeđenje i servis opreme

  • instalacija operativnih sustava svih verzija
  • instalacija aplikacija (primjerice Office, AutoCad, Adobe i drugi)
  • umrežavanje računala te sigurnosnih ovlasti nad dijeljenim mapama
  • dodavanje i postavljanje novih email adresa, migracija i sličnog
  • softverska instalacija i umrežavanje printera, UPS uređaja
  • podešavanje BIOS-a, ažuriranje firmvera
  • hardverski i softverski servis računala i servera
  • osiguravanje pristupa sustavu s udaljene lokacije ili drugog sustava
  • Cloud rješenja
  • savjetovanje za unaprjeđenje i poboljšanje IT infrastrukture
  • nabava i prodaja IT opreme

Sigurnost i nadzor podataka te sustava

  • migracija podataka sa stare opreme na novu
  • stvaranje sigurnosnih kopija (backup)
  • instalacija te upravljanje s antivirusnim rješenjima
  • instalacija i upravljanje firewall rješenjima
  • čišćenje računala od prašine
  • podrška u bankarskom sustavu (instaliranje bankarskih USB stikova, tokena, Jave, podešavanje IE-a, konfiguracija sustava za e-poreznu i drugo)
  • virtualizacija servera i klijenata (Hyper-V, VMware, Oracle)
  • nadzor nad sigurnosti računalnih sustava i podataka (LAN, WLAN, WAN I dr.)

DODATNE USLUGE

U slučaju kvara opreme koja je pod garancijom, a dijagnosticirali smo pogrešku u hardverskom dijelu, preuzimamo transport iste u ovlašten servis gdje se vrši besplatan popravak. Za opremu koja nije pod garancijom, mi preuzimamo servis. Nakon izvršene dijagnostike savjetujemo vas oko isplativosti popravka te vam se predlaže ponuda za komponente i ugradnju.
Kod složenih popravaka, primjerice matične ploče, zamjene LCD zaslona prijenosnog računala, spašavanja podataka iz nečitljivih diskova, izdaje se posebna ponuda za dijagnostiku te popravak, temeljena na težini kvara. Ista praksa primjenjuje se i kod hardverske dijagnostike, popravaka printera te UPS uređaja.

Za kraće upite, primjerice savjetodavnih o nabavci nove opreme ili različitih tehničkih pitanja oko rada uređaja, a koje je moguće riješiti putem telefonskog razgovora ili e-mail komunikacijom, ne troše se ugovoreni sati niti se oni ni na jedan način naplaćuju.